czwartek, 14 maja 2015

Street Fighter: Legenda Chun-Li

Street Fighter: Legenda Chun-Li
Źródło plakatu: filmweb.pl

Tytuł oryginalny: Street Fighter: The Legend of Chun-Li
Scenariusz: Justin Marks
Reżyseria: Andrzej Bartkowiak
Czas trwania: 96 min.
Budżet filmu: $50 000 000
Boxoffice: $12 764 201
Moja ocena: 6/10

Gdy usłyszałam w tv, że ma mieć miejsce emisja filmu
"Street Fighter: Legenda Chun-Li" od razu wiedziałam, że muszę
obejrzeć tą produkcję, zwłaszcza, że sama gram w Street Fighter`a,
a moim ulubionym wojownikiem jest właśnie Chun-Li.

Osobiście jestem zwolenniczką ekranizacji książek i gier video, dlatego też nie byłam w stanie patrzeć na produkcję obiektywnym okiem.

Sama fabuła opowiada o tym jak Chun-Li (Kristin Kreuk) wyrusza na poszukiwanie ojca, który został porwany, gdy ta była jeszcze małą dziewczynką.


Dla osób które nie miały styczności z grą, "Street Fighter: Legenda Chun-Li'' może okazać się lekkim rozczarowaniem, gdyż sama fabuła nie jest, aż tak wciągająca, a efekty specjalne nie są na najwyższym poziomie.
Jednak wybranie do roli tytułowej Kristin Kreuk dodaje produkcji uroku.

W samym filmie możemy zobaczyć również inne postacie znane z gry takie jak:
Balrog (Michael Clarke Duncan), Vega (Taboo) czy też Generał M. Bison (Neal McDonough).

Street Fighter: Legenda Chun-Li - Źródło zdjęcia: filmweb.pl
Street Fighter: Legenda Chun-Li - Źródło zdjęcia: filmweb.pl
Street Fighter: Legenda Chun-Li - Źródło zdjęcia; filmweb.pl

7 komentarzy:

  1. Kolejny film trafia do mojej listy :)
    Musze obejrzeć :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh... Uwielbiam Kristin Kreuk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety tym razem nie moje klimaty :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna tematyka bloga <3
    Nowy post, zapraszam   http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/jimmy-choo-perfume.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy zobaczyłam ostatnie zdjęcie, zaczęłam się śmiać. :))
    Pozdrawiam serdecznie, Alicja z
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym go obejrzała! Bardzo ładna aktorka:)
    pozdrawiam weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń