czwartek, 11 czerwca 2015

Wielka Szóstka

Źródło zdjęcia: filmweb.pl

Tytuł oryginalny: Big Hero 6
Scenariusz: Jordan Roberts, Robert L. Baird, Daniel Gerson
Reżyseria: Don Hall, Chris Williams
Czas trwania: 102 min.
Dystrybucja: Disney
Moja ocena: 7/10

"Wielka szóstka" jest dziełem twórców filmu "Kraina Lodu". Inspiracją tej produkcji była seria komiksów Marvela
o tym samym tytule.

Fabuła opowiada o młodym chłopcu o imieniu Hiro. Zafascynowany robotyką 14-latek, po śmierci swojego brata
z pomocą jego przyjaciół i sympatycznego robota Baymax`a tworzy ekipę nowoczesnych bohaterów.

Jest to jedna z lepszych animacji jakie miałam okazje ostatnio oglądać. Spodziewałam się typowej Disney`owskiej  produkcji,
a spotkało mnie zdecydowanie coś więcej niż tradycyjna bajeczka. Nie jestem znawcą filmowym aby dogłębnie analizować
wszystkie czynniki, które wpłynęły pozytywnie na ekranizacje. Cóż się rozpisywać; potwierdzeniem wyjątkowości tego dzieła jest zdobyty w tym roku Oskar za najlepszy długometrażowy film animowany.


Niektórzy nawet twierdzą, że jest to młodsza wersja Avengers`ów i muszę przyznać, że trochę racji w tym jest.

Źródło zdjęcia: filmweb.pl
Źródło zdjęcia: filmweb.pl
Źródło zdjęcia: filmweb.pl

10 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam animacje! Serio, one mają w sobie to coś. No i Disney, więc co tu dużo mówić, do obejrzenia :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie oglądałam żadnego filmu animowanego. Nadchodzi weekend, więc czas to nadrobić :)
    http://wolnym-krokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam,jakoś nie lubię tego typu filmów:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć :) miałem wątpliwości co do tego czy warto, ale czytając twój opis raczej się skuszę :)Radolsky blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam go, nie przepadam za takimi filmami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam, ale może kiedyś oglądnę z bratem ;)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O! zapowiada się ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam zwiastun w kinie, bardzo mnie rozbawił. Dzięki za przypomnienie o tym filmie, muszę go obejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Postać sympatycznego Baymaxa stała się ostatnio bardzo popularna w sieci. Muszę wreszcie wziąć się za obejrzenie tego filmu. ;)

    http://blackhairdryer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam i bardzo mi się podobał, na końcu aż mi się łezka zakręciła... :))

    Zapraszam: caroberry.blogspot.com ^^ !

    OdpowiedzUsuń