piątek, 1 maja 2015

Roman Barbarzyńca

Źródło plakatu: filmweb.pl

Tytuł oryginalny: Ronal barbaren
Scenariusz: Thorbjørn Christoffersen
Reżyseria: Kresten Vestbjerg Andersen,
                 Thorbjørn Christoffersen, Philip Einstein Lipski
Czas trwania: 89 min.
Moja ocena: 7/10

Zanim zacznę opis filmu: Uwaga! Nie jest to typowa bajka którą moglibyśmy oglądać w gronie rodzinnym.
Animacja jest skierowana typowo dla ludzi 16+.
Dlaczego? Przekonajcie się sami :)

Roman to postać która z pewnością nie wpisuję się w schemat typowego Barbarzyńcy. Dość szczupły i wątły chłopak bez charyzmy i zapału wojownika. Niedoceniany przez plemię, nie raz wystawiany na pośmiewisko. Jednak czy to się zmieni, gdy jego współbracia zostaną porwani przez księcia Zamordora, a jedyna nadzieja na ich uratowanie będzie tkwiła w Romanie?

Do animacji naprawdę trzeba podejść z dużym dystansem
oraz humorem. Ludzie którzy nie potrafią patrzeć na świat z przymrużeniem oka nie odnajdą się tej produkcji.
Podteksty seksualne przewijające się w filmie mogą niektórych urazić, ale to właśnie one w dużej mierze wpływają na
całokształt filmu.

Dla mnie "Roman Barbarzyńca" to film, który idealnie nadaje się na wieczorny seans ze znajomymi,
oczywiście wtedy, gdy dzieci poszły już spać ;)

Źródło zdjęcia: filmweb.pl
Źródło zdjęcia: filmweb.pl
Źródło zdjęcia: filmweb.pl

4 komentarze:

  1. Podoba mi się ten film! Obejrzałem zwiastun, podteksty są wszędzie :D Obejrzę na 100% Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no ciekawe czy by mi się spodobał :)
    może niedługo sprawdzę :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis , bardzo podobają się nam takie klimaty zresztą my również dzisiaj wrzuciliśmy coś nowego, czy byłaby możliwość aby dostać twoją opinię na temat naszego wpisu lub całej strony ? Pisz tam, będzie łatwiej :) A tutaj przesyłam link do wpisu :)
    http://blondynkitezgraja.pl/scenki-bialowieskie-kolo-rysunkowe-spotkanie-nr-19/
    Tak pozatym napewno też Ci się spodoba nasza relacja z Pyrkonu :) http://blondynkitezgraja.pl/pyrkon-2015-relacja/

    OdpowiedzUsuń
  4. NA prawdę dobry blog! Wpis mega ciekawy! Filmowanie i aktorstwo to moja pasja, dlatego na pewno będę tu zaglądał regularnie! :D "Bajka" wydaję się bardzo ciekawa i odbiegająca od wszystkich norm! Jest na mojej liście produkcji do obejrzenia ;)
    Pozdrawiam!
    http://nejfan-13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń