poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Życie.po.Życiu

Źródło plakatu: filmweb.pl

Tytuł oryginalny: After.Life
Scenariusz: Agnieszka Wójtowicz-Vosloo,
                    Paul Vosloo, Jakub Korolczuk
Reżyseria: Agnieszka Wójtowicz-Vosloo
Czas trwania: 104 min.
Boxoffice: $2 002 618
Moja ocena: 7/10

Nauczycielka Anna Taylor (Christina Ricci) ulega wypadkowi samochodowemu po którym trafia do zakładu pogrzebowego
Eliota Deacona (Liam Neeson). Mężczyzna twierdzi, że ma wyjątkowy dar umożliwiający mu porozumiewanie się z
osobami, które straciły życie.

Jest to pierwszy pełnometrażowy film Agnieszki Wójtowicz-Vosloo.

- Czy nasze życie jest tak naprawdę warte daru jakim jest                   przebywanie na tym świecie?
- Ile tak naprawdę jest warte nasze istnienie?

Są to pytania, które z pewnością porusza film "Życie.po.Życiu"

Jednak jak większość thrillerów jest to produkcja dla ludzi,
którzy potrafią dostrzec nie tylko to co zostało przekazane
w jasny i przejrzysty sposób.

Jeśli więc potrafisz wyjść myślami poza to co oczywiste z pewnością jest to film, który może wzbudzić
Twoje zainteresowanie.

Źródło zdjęcia: filmweb.pl
Źródło zdjęcia: filmweb.pl

Źródło zdjęcia: filmweb.pl

6 komentarzy:

  1. Film na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie lekko psychodelicznego, czyli takiego, jakie lubię najbardziej ^^ Fajna tematyka i chociaż nazwiska aktorów nic mi nie mówią (lubię oglądać filmy, w których kojarzę aktorów), to myślę, że film warty obejrzenia, zresztą, że już wcześniej o nim słyszałem. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. film jest świetny. Ogladałam bardzo dawno temu i rzeczywiście jest odrobinę psychodeliczny. Nie jest definitywnie zwyczajny, ale bardzo daje do myślenia :D

      Usuń
  2. słyszałam o nim, chyba trzeba się za niego zabrać :)
    bardzo fajnie napisane :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje klimaty :3 Bardzo mi się podobał, ale chyba któregoś dnia obejrze go jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ten film, zrobił na mnie mega wrażenie i sprawił, że zastanawiałam się nad nim kilka dni. Liam jest genialnym aktorem. Film faktycznie godny polecenia.
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to muszę go obejrzeć :)
    Obserwuję :)

    http://www.enyere-ee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń