niedziela, 8 marca 2015

Scooby-Doo! Wyprawa po mapę skarbów

Źródło plakatu: filmweb.pl

Tytuł oryginalny: Scooby-Doo! Adventures: The Mystery Map
Scenariusz: Tosh E. Maab
Reżyseria: Jomac Noph
Czas trwania: 42 min.
Moja ocena: 2/10

Scooby-Doo to legenda. Legenda na której się wychowałam. Kiedy więc napotykam się na nową dla mnie ekranizacje ich przygód zawsze znajdę czas aby ponownie znaleźć się w świecie przygód tej zwariowanej piątki przyjaciół. Tym razem Scooby, Shaggy, Velma, Daphne oraz Freddie pojawiają się w wersji kukiełkowej. Czy aby na pewno dobry pomysł na tego typu ekranizacje? Musicie przekonać się sami. Dla mnie tego typu filmy na chwilę obecną nie mają perspektyw na szerszą publikę.

"Wyprawa po mapę skarbów" to powrót do młodych lat naszych bohaterów. 

Fabuła? Według mnie nie ma znaczenia. Jeśli jesteś fanem Scooby-Doo najprawdopodobniej nie będziesz w stanie obejrzeć tego filmu do końca. 

3 komentarze:

  1. Hmmm... W ogóle jakoś to 3D mnie nie przekonuje... Dziwnie wyglądają. Ale dzieciom i tak się pewnie podoba... ;)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Fajny pomysł na bloga! Wreszcie coś ciekawego. Obserwujemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam tylko urywek z siostrą, bo też pamiętam scooby-doo i szczerze mówiąc wersja kukiełkowa mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń