piątek, 27 marca 2015

Pingwiny z Madagaskaru

Źródło plakatu: filmweb.pl
Tytuł oryginalny: Penguins of Madagascar
Scenariusz: John Aboud, Michael Colton, Brandon Sawyer
Reżyseria: Simon J. Smith, Eric Darnell
Boxoffice: $365 933 005
Czas trwania: 92 min.
Moja ocena: 8/10

W końcu doczekaliśmy się kinowej ekranizacji przygód serialowych "Pingwinów z Madagaskaru". Kowalski, Szeregowy, Skipper i Rico
w 92 min. filmie porywają nas w swój świat przygód.

Po obejrzeniu polskiej wersji zwiastuna, byłam przekonana, że w dużej części film będzie poświęcony młodym latom ekipy, dlatego więc nieco się rozczarowałam, gdy po kilkunastu minutach akcja przeniosła się o 10 lat do przodu.

Jednakże właśnie na tym jest oparta cała fabuła filmu. Czwórka naszych przyjaciół jak zwykle próbuję ocalić świat przed złym geniuszem. Tym razem jest to dr Oktawiusz Mackiewicz. który
ma na celu wyeliminowanie pingwinów z całego świata.

Dodatkowo organizacja o nazwie "Wiatr Północy" współzawodniczy z naszymi bohaterami o to komu przypadnie zaszczyt pokonania nikczemnego doktora.

Zwolennicy serialu na pewno nie będą rozczarowani kinowym dziełem wytwórni DreamWorks. Jest to animacja do której z pewnością kiedyś powrócę.


Należy też wspomnieć iż "Pingwiny z Madagaskaru" zostały nominowane do nagrody Annie za najlepsze indywidualne osiągnięcie: konstrukcje postaci w animowanym filmie kinowym.

Źródło zdjęcia: filmweb.pl

Źródło zdjęcia: filmweb.pl
Źródło zdjęcia: filmweb.pl
Źródło zdjęcia: filmweb.pl


10 komentarzy:

  1. Ja jestem rozczarowana trochę pełnometrażowym filmem. Wiem, że serial na Nickelodeonie trochę mnie rozpieścił i moja poprzeczka jeśli chodzi o oczkowania względem niego poszła w górę, ale kurcze nie śmiałam się do rozpuku. Serial mnie rozbawia do czerwoności prawie przy każdym odcinku, a tutaj emocje jak na grzybach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się wyczuć brak Króla Juliana, jednakże należny wziąć pod uwagę iż jest to historia samych pingwinów :)

      Usuń
  2. Kurczę, to już film o tym nakręcili? :D Nie, no ale w sumie fajnie jak jest jakiś wymyślony świat i na jego bazie powstaje kilka filmów, a nawet serial. To duża gratka dla fanów chyba. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi ulubieńcy! Uwielbiam wszelkie kreskówki, ale tę zwłaszcza, bo humor pingwinów czasem i mnie rozbawia do łez!
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie brat chciał ze mną iść na to do kina i zastanawiałam się czy warto :D
    Uwielbiam Pingwiny! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam je! może kiedyś to one zagoszczą na paznokciach :)
    dobrze, że trafiłam na Twój blog, zafunduję sobie może troche więcej filmów nieromantycznych :P

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam je! może kiedyś to one zagoszczą na paznokciach :)
    dobrze, że trafiłam na Twój blog, zafunduję sobie może troche więcej filmów nieromantycznych :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja słyszałam, że niestety film jest dość słaby i w sumie na razie jakoś nie przemogłam się żeby go obejrzeć i przekonać się na własnej skórze, ale zobaczymy :3 Może być ciekawy w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Pingwiny- i też byłam rozczarowana tym że akcja tak szybko przeskakuje. Tylko czy czasami akcja nie przeskoczyła o 3 lata do przodu? Mam takie wrażenie że Skipper po wystrzeleniu z cyrku mówił że 3 lata temu wykluł się Szeregowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam. Powiem tak - fajny, ale nie przebije serialu. O wiele lepiej byłoby gdyby pokazano czasy pingwinów przed akcją z Madagaskaru 1 - dzecinstwo i jak znaleźli się w ZOO w Central Parku
    ✦ Pozdrawiam, BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń